خدمات امور مشترکین تلفن های ثابت NGN

لیست خدمات امور مشترکین ارائه شده بر روی تلفن های ثابت NGN

  • صدور قبض المثنی

  • وصل خط پس از پرداخت بدهی

  • انتقال امتیاز خط تلفن

  • تغییر مکان خط تلفن

  • انتقال امتیاز و تغییر مکان خط تلفن به طور همزمان

  • قطع تلفن به درخواست مشترک

  • وصل تلفن به درخواست مشترک

  • فعال سازی خدمات ویژه

  • غیر فعال سازی خدمات ویژه

  • تخلیه خط تلفن به درخواست مشترک

  • ریز مکالمات بر روی لوح فشرده

  • چاپ ریز مکالمات

  • تبدیل خط تلفن از شارژی به قبضی

  • تبدیل خط تلفن از قبضی به شارژی

  • تغییر بستر خط تلفن

  • افزایش سقف اعتبار

  • فعال سازی خدمات غیرحضوری

  • صدور قبض المثنی:

    از آنجائی که صدور کاغذی قبض تلفن متوقف شده است، مشترکینی که نیاز به قبض کاغذی خط خود دارند، بایستی جهت دریافت آن به آدرس دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    وصل خط پس از پرداخت بدهی:

    اگر مشترکی بدهی خود را در مهلت مشخص شده پرداخت ننماید و خط تلفن وی به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع شود، پس از پرداخت بدهی، خط تلفن مشترک وصل خواهد شد.

    انتقال امتیاز خط تلفن:

    اگر مشترکی خط تلفن خود را به فرد جدیدی واگذار نماید، بایستی جهت انتقال امتیاز خط تلفن به فرد جدید، هر دونفر با مدارک شناسایی خود به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    تغییر مکان خط تلفن:

    اگر مشترکی بخواهد محل استفاده خط تلفن خود را جابجا نماید، بایستی همراه با در دست داشتن مدرک شناسایی خود به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    انتقال امتیاز و تغییر مکان خط تلفن به طور همزمان:

    اگر مشترکی بخواهد خط تلفن خود را به فرد جدیدی واگذار نماید و شخص انتقال گیرنده بخواهد مکان استفاده خط تلفن را جابجا نماید، بایستی هر دو نفر به همراه مدارک شناسایی خود به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه نموده و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

    قطع تلفن به درخواست مشترک:

    اگر مشترکی درخواست قطع موقت خط تلفن خود را داشته باشد، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید. شایان ذکر است قطع به درخواست خط تلفن حداکثر برای ششماه امکان پذیر است و در این مدت مشترک باید صورتحساب صادر شده را پرداخت نماید.

    وصل تلفن به درخواست مشترک:

    اگر مشترکی که درخواست قطع موقت خط تلفن خود را داده است بخواهد خط تلفن خود را وصل نماید بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    فعال سازی خدمات ویژه:

    اگر مشترکی بخواهد یکی از سرویس های ویژه تعریف شده برای خطوط تلفن ثابت NGN را فعال نماید بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    غیر فعال سازی خدمات ویژه:

    اگر مشترکی بخواهد سرویس ویژه فعال شده برای خطوط تلفن ثابت NGN را غیر فعال نماید بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    تخلیه خط تلفن به درخواست مشترک:

    اگر مشترکی بخواهد خط تلفن خود را جمع آوری نماید، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    درخواست ریز مکالمات:

    اگر مشترکی بخواهد ریز مکالمات خط تلفن خود را داشته باشد، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    تبدیل خط تلفن از شارژی به قبضی:

    اگر مشترکی از خطوط تلفن شارژی (pre paid) شرکت استفاده می نماید و درخواست تبدیل خط تلفن خود، به خطوط قبضی (post paid) را دارد، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    تبدیل خط تلفن از قبضی به شارژی:

    اگر مشترکی از خطوط تلفن قبضی (post paid) شرکت استفاده می نماید و درخواست تبدیل خط تلفن خود، به خطوط شارژی (pre paid) را دارد، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    تغییر بستر خط تلفن:

    اگر مشترکی درخواست تغییر بستر مورد استفاده، جهت نصب و راه اندازی خطوط خود را دارد، بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    افزایش سقف اعتبار:

    از آنجائی که تمامی خطوط تلفن NGN دارای سقف اعتبار بوده و در صورتیکه میزان بدهی مشترک از سقف اعتبار زیاد تر شود، سیستم به صورت اتوماتیک خطوط تلفن را قطع می نماید، لذا مشترکین می توانند در صورت نیاز، با پرداخت مبلغی دلخواه، سقف اعتبار خطوط خود را به میزان مبلغ پرداختی افزایش دهند. برای این موضوع، مشترک بایستی با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    فعال سازی خدمات غیرحضوری:

    در صورتی که مشترکی بخواهد به قبوض تلفن خود یا ریزمکالمات خود به صورت غیر حضوری دسترسی داشته باشد باید برای فعال سازی خدمات غیرحضوری خطوط تلفن NGN خود با در دست داشتن مدرک شناسایی به دفتر مرکزی شرکت در اصفهان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید.

    برای مشاهده هزینه خدمات امور مشترکین "اینجا" را کلیک کنید.