ایزابل چیست؟

کاربرد Gateway
تجهیزات Gateway چیست و چه کاربردی دارد؟
آبان ۲۱, ۱۳۹۸

ایزابل چیست؟

ایزابل چیست

ایزابل یک نرم افزار با کد باز (Open Source) است که پلتفرم راحت و آسانی را جهت برقراری و مدیریت ارتباطات یکپارچه ارائه می نماید. این نرم افزار همانند سیستم تلفنی نسل پیشین خود الستیکس همچنان برپایه استریسک پایه گذاری شده است. به بیان دیگر استریسک هسته اصلی و مرکزی این نرم افزار را به عنوان یک نرم افزار  PBX جامع با وظایف متعدد و بهره گیری از یک دیتابیس، سرور قدرتمند تشکیل می دهد. این نرم افزار توانسته است ظرف مدت کوتاهی نظر مخاطبین زیادی را در اقصی نقاط جهان جلب نماید. در حقیقت ایزابل با هدف ارائه جدیدترین و منعطف ترین سرویس های تلفنی مبتنی بر VOIP که فاکتور اصلی یک سیستم ارتباطی حرفه ای و یکپارچه می باشد، عرضه گردیده است.

این سیستم تلفنی توسط گروهی از افراد متخصص و برنامه نویسان با تجربه در تمامی کشورهای مختلف دنیا که تحت عنوان Issabel Corp فعالیت خود را گسترش داده اند، برنامه ریزی و توسعه گردیده است.

سیستم تلفنی ایزابل در بدو ورود عملکرد حرفه ای خود را با معرفی دو نسخه ۲٫۵ و ۴ آغاز نمود. نسخه ۲٫۵ که در واقع اولین نسخه انتشار ایزابل با عنوان بتا یا نسخه آزمایشی بود و طی مدت کوتاهی نسخه اصلی و پایدار ایزابل ۴  منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت. سیستم تلفنی ایزابل با طراحی یک پلتفرم آسان، سهولت کارکرد را در حیطه مدیریت ارتباطات هر نوع سازمان و مجموعه کاری به ارمغان آورده است.

بنابراین در شرکت ها و سازمان هایی که یک سیستم تلفنی مناسب با جدیدترین امکانات و قابلیت های گسترده بدون پرداخت هزینه گزاف می خواهند و در آن مجموعه ها افرادی فعالیت می کنند که بنا به حیطه وظایف و چارچوب های کاری مجبور به مهاجرت و جابجابی مداوم از محل کار خود هستند کارکرد با سیستم تلفنی ایزابل پیشنهاد می شود.

قابلیت ها و سرویس های سیستم تلفنی ایزابل مشتمل بر :

  • ارتباطات گسترده و نامحدود تلفنی
  • ارتباط با CRM های درون سازمانی
  • فکس
  • ویدئو کنفرانس
  • ضبط مکالمات
  • گزارش گیری
  • و ….

تنها بخشی از امکانات و مشخصه های بالقوه سیستم تلفنی ایزابل می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *