واگذاری خط تلفن ثابت به صورت دایورت

روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN
واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از مودم های TD-LTE
مهر ۲۲, ۱۳۹۸
pbx چیست؟
PBX چیست؟
آبان ۱۱, ۱۳۹۸

واگذاری خط تلفن ثابت به صورت دایورت

روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN

روش واگذاری خط تلفن ثابت به صورت دایورت در اصفهان

در اين روش يك يا چند خط تلفن ثابت براي مشترك راه اندازي شده و برروي شماره هاي اعلامي مشترك دایورت مخابراتي مي شود. این خطوط تلفن ثابت به صورت يكطرفه و زنگ خورقابليت يك خط تلفن ثابت مخابراتي را دارا مي باشند . مشتریان این روش واگذاری خط تلفن ثابت، معمولاً افرادی هستند که تعداد تماس گیرنده های آنها زیاد بوده و مکان مشخصی ندارند ولی می­خواهند جهت کسب و کار خود به جای اعلام شماره موبایل به مشتری خود، شماره تلفن ثابت اعلام نمایند. در این حالت مشترک یک خط تلفن ثابت دایورت خریداری کرده و آن را بر روی شماره موبایل یا شماره تلفن ثابت مورد نظرخود دایورت می نماید. در این حالت برای فرد تماس گیرنده با مشترک، هزینه تماس با تلفن ثابت و برای مشترک، هزینه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت یا موبایل محاسبه می گردد.

نکته قابل توجه در این روش واگذاری خط تلفن ثابت، عدم پرداخت هزینه اینترنت پر سرعت و تجهیزات سخت افزاری برای راه اندازی خط تلفن ثابت می باشد. در این حالت ، صاحب امتیاز خط تلفن ثابت در تمامی ساعات شبانه روز می تواند پاسخگوی مشتریان خود بوده و هیچ تماس از دست رفته ای نخواهد داشت. مشترک دارای این نوع خط تلفن ثابت، هر زمان که بخواهد می تواند شماره ای که خط تلفن ثابت خود را بر روی آن دایورت نموده است به راحتی عوض نماید.

هزینه پرداختی توسط مشترک برای خرید امتیاز هر خط تلفن ثابت دایورت غیر رند، ۲،۱۸۰،۰۰۰ریال می باشد. در صورتیکه خط تلفن ثابت انتخاب شده توسط مشترک، در دسته خطوط رند قرار بگیرد، علاوه بر مبلغ ۲،۱۸۰،۰۰۰ ریال پرداخت شده، بایستی هزینه رند خط تلفن ثابت نیز توسط مشترک پرداخت شود. نکته قابل توجه این است که امکان انتخاب شماره توسط مشترک وجود دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *