واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از اینترنت ( sip phone- soft phone)

روشهای واگذاری خط نلفن ثابت NGN
واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از روش وایرلس
مهر ۲۱, ۱۳۹۸
روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN
واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از دستگاههای تجمیعی
مهر ۲۲, ۱۳۹۸

واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از اینترنت ( sip phone- soft phone)

روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN

روش واگذاري با استفاده از پهناي باند اینترنت متقاضي در محل در اصفهان

در این روش مشترک بایستی با تامین اینترنت خود از شبکه شرکت داده پردازی فن آوا، اقدام به نصب نرم افزار مربوط به تلفن ثابت بر روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود نماید. در این حالت مشترک می تواند خط تلفن ثابت خود را بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود داشته و با استفاده از کامپیوتر یا تلفن همراه ، اقدام به برقراری تماس با تلفن ثابت خود نموده یا پاسخگوی تماسهای گرفته شده باشد.

مزیت این روش نسبت به سایر روشهای واگذاری خط تلفن ثابت، عدم استفاده از تجهیزات سخت افزاری جهت نصب و راه اندازی خطوط تلفن ثابت می باشد.  در واقع در این روش مشترک تنها هزینه خرید امتیاز خط تلفن را پرداخت نموده و از مزایای اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت به طور همزمان استفاده می نماید.

برخی از نرم افزارهایی که می توان از آنها برای برقراری ارتباط استفاده نمود عبارتند از:

  • GSWave
  • Bria
  • Zoiper
  • MizuDroid
  • 3CX

در این روش محدودیتی برای تعداد خط تلفن ثابت واگذار شده به متقاضی وجود ندارد. هر چه پهنای باند اینترنت درخواستی بالاتر باشد، تعداد خط تلفن ثابتی که می توان به طور همزمان از آنها استفاده نمود افزایش می یابد. پهنای باند اینترنت انتخابی مشترک از  512K تا ۱۶M می تواند باشد که عواملی همانند کیفیت خط تلفن مخابراتی مشترک، فاصله محل مشترک تا مرکز مخابراتی و کیفیت تجهیزات پرسرعت فن آوا در مرکز مخابرات، بر پهنای باند اینترنت انتخابی تاثیرگذار است.

هزینه پرداختی توسط مشترک برای خرید امتیاز هر خط تلفن ثابت غیر رند، ۱،۰۹۰،۰۰۰ ریال می باشد. در صورتیکه خط تلفن ثابت انتخاب شده توسط مشترک، در دسته خطوط رند قرار بگیرد، علاوه بر مبلغ ۱،۰۹۰،۰۰۰ ریال پرداخت شده، بایستی هزینه رند خط تلفن ثابت نیز توسط مشترک پرداخت شود. نکته قابل توجه این است که امکان انتخاب شماره توسط مشترک وجود دارد.

مطلب واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از مودم های TD-LTE را مطالعه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *