واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از مودم های TD-LTE

روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN
واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از دستگاههای تجمیعی
مهر ۲۲, ۱۳۹۸
روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN
واگذاری خط تلفن ثابت به صورت دایورت
مهر ۲۴, ۱۳۹۸

واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از مودم های TD-LTE

روشهای واگذاری خط تلفن ثابت NGN

روش واگذاري با استفاده از مودم های TD-LTE در اصفهان

مشترکینی که در محل خود خط ثابت مخابراتی برای گرفتن اینترنت پرسرعت فن آوا را ندارند، می توانند از مودم های TD-LTE  با سیم کارت فن آوا برای استفاده از اینترنت پرسرعت بهره بگیرند.

در این روش پس از راه اندازی سرویس اینترنت پرسرعت با استفاده از مودم های TD-LTE ، مشترک می تواند درخواست تلفن ثابت NGN  نموده و با اقدام به نصب نرم افزار مربوط به تلفن بر روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود از مزایای تلفن ثابت استفاده نماید. در این حالت مشترک می تواند خط تلفن ثابت خود را بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود داشته و با استفاده از کامپیوتر یا تلفن همراه ، اقدام به برقراری تماس با تلفن ثابت خود نموده یا پاسخگوی تماسهای گرفته شده باشد.

مزیت این روش نسبت به سایر روشهای واگذاری خط تلفن ثابت، عدم استفاده از تجهیزات سخت افزاری جهت نصب و راه اندازی خطوط تلفن می باشد.  در واقع در این روش مشترک تنها هزینه خرید امتیاز خط تلفن را پرداخت نموده و با پرداخت کمترین هزینه ممکن،  از مزایای اینترنت پرسرعت با مودم های TD-LTE و خط تلفن ثابت به طور همزمان استفاده می نماید.

برخی از نرم افزارهایی که می توان از آنها برای برقراری ارتباط استفاده نمود عبارتند از:

  • GSWave
  • Bria
  • Zoiper
  • MizuDroid
  • 3CX
  • Media 5-f

در این روش محدودیتی برای تعداد خط تلفن ثابت واگذار شده به متقاضی وجود ندارد. هر چه پهنای باند درخواستی بالاتر باشد، تعداد خط تلفن ثابتی که می توان به طور همزمان از آنها استفاده نمود افزایش می یابد.

  • نکته: با توجه به اینکه مودم های TD-LTE قابلیت جابجایی دارند، بنابراین مشترک مجبور به استفاده از خط تلفن خود در یک نقطه ثابت نیست.

هزینه پرداختی توسط مشترک برای خرید امتیاز هر خط تلفن ثابت غیر رند، ۱،۰۹۰،۰۰۰ ریال می باشد. در صورتیکه خط تلفن ثابت انتخاب شده توسط مشترک، در دسته خطوط رند قرار بگیرد، علاوه بر مبلغ ۱،۰۹۰،۰۰۰ ریال پرداخت شده، بایستی هزینه رند خط تلفن ثابت نیز توسط مشترک پرداخت شود. نکته قابل توجه این است که امکان انتخاب شماره توسط مشترک وجود دارد.

مطلب واگذاری تلفن ثابت NGN با استفاده از اینترنت ( sip phone- soft phone) را مطالعه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *